هفت قانون طلائی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

هفت قانون طلائی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از راه‌ حل‌های کلیدی در بهبود عملکرد نمایندگان و مشاوران بیمه، شناسایی و حل مشکلات واقعی آنهاست. ما می‌توانیم به بررسی این مشکلات بپردازیم و راهکارهایی را برای آنها ارائه دهیم.

یکی از مسائل اساسی، شناسایی مشتریان هدف است و که به عنوان مشتریان بالقوه بیمه عمر محسوب می‌شوند. نمایندگان فروش می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه این نوع مشتریان را به‌طور مؤثر کشف کنند و در نتیجه ، فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

برای حل این معضل، می‌توانیم به روش‌های مختلفی متکی شویم. از جمله این روش‌ها می‌تواند شامل آموزش نمایندگان در تکنیک‌های بازاریابی موثر، استفاده از فناوری و ابزارهای داده‌کاوی جهت شناسایی مشتریان با پتانسیل بالا، و بهبود روابط میان شرکت و نمایندگان برای به اشتراک گذاری تجربیات و بهترین روش‌های بازاریابی است.

این راهکارها می‌توانند نمایندگان و مشاوران بیمه را در بهبود شناسایی و جذب مشتریان واجد شرایط‌ ، که نه تنها می‌توانند محرک فروش ، بلکه منابع درآمدی بیشتری را نیز فراهم کنند، یاری نمایند.

هفت قانون طلائی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
هفت قانون طلائی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری | مدرس هومن حاجی پروانه

نکات آموزشی تخصصی فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری

  • راه‌های تقویت مهارت‌های گفتاری و اعتماد به نفس در تماس‌های تلفنی برای بهبود فروش

برای افزایش فروش بیمه عمر درآمد بالا، توجه به مهارت‌های گفتگو و ارتقاء شیوه‌های ارتباطی از راه دور، همچنین افزایش اعتماد به نفس بسیار حیاتی است. این مهارت‌ها  استراتژی های بازاریابی را به فروش تبدیل می کند و مشتریان جذب شده را ارتقا می دهد.در تماس های تلفنی با مشتریان برای جذب یا قرار ملاقات گذاشتن باید بسیار هوشمندانه عمل کرد . مهارت های ارتباطی فقط به صورت حضوری نیست بلکه نقش بسزائی در مکالمات تلفنی دارد. در فرایند فروش تماس تلفنی چه بخواهیم یا نخواهیم اتفاق میافتد پس لازم است مهرت خود در این قسمت را افزایش دهیم.

  • تمرکز بر ارتباط با مشتریان

توسعه شبکه ارتباطی با مشتریان، به منظور خدمات رایگان(دادن اطلاعات مفید بیمه ای) و دعوت آنان به معرفی شما به دیگران، می‌تواند مزیتی بزرگ باشد.یکی از تکنیک های مفید در بحث ارتباط با مشتریان تماس تلفنی با آنها سه روز پس از خرید بیمه عمر می باشد. دیالوگ شما باید در مورد سپاسگزاری از انتخاب شما به عنوان مشاور بیمه ای و نیز تاکید بر انتخاب درست آنها باید باشد.

  • رشد مهارت‌های فروش در آموزش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

در یک قرارداد، شفافیت و رفتار مناسب با مشتریان احتمالی ، معادل بستن قرارداد است. پیش از شروع به ارائه رسمی بیمه عمر، پیدا کردن نقاط مشترک می‌تواند راهی موثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان باشد.

روند فروش باید منظم، ساده و بالاتر از همه مختصر باشد. در جلسه فروش، به بهترین شکل ممکن از مکالمات خودداری کنید و فرصت دهید مشتریان نیز نظرات خود را بیان کنند.قانون 70/30 باید رعایت شود . 70درصد زمان مذاکره باید مشتری صحبت کند و تنها 30 درصد سهم شما به عنوان نماینده بیمه است . این زمان باید صرف سوال پرسیدن شود .

  • استفاده از داستان‌ها برای آسان‌تر کردن مفاهیم برای مشتریان

بسیاری از مشاوران با ارائه داستان‌های جذاب  برای مشتریان، فرآیند خرید بیمه عمر را بهبود می‌بخشند. این داستان‌ها نیازی ندارند که صرفاً بر روی خرید و فروش متمرکز باشند.می توانید از روند خرید مشتریان قبلی و نیز دریافت خسارت آنها داستان سرائی کنید که داستان شما ملموس تر و تاثیرگزارتر می شود.

علاوه بر این، بیمه نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری مزایای مالی نیز برای مشتریان دارند؛ از جمله تأمین نقدینگی در شرایط اضطراری (وام)یا تضمین درآمد در زمان بازنشستگی.

در موازات این موارد، برخی از خریداران تحت تأثیر احساسات در فرآیند خرید قرار می‌گیرند. آماده باشید تا در لحظه‌ای مناسب داستان مؤثر خود را بیان کنید و تأثیرگذاری آن را تجربه کنید.

  • آموزش  رایگان فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری 

بله، تبلیغات رایگان و دهان به دهان بهترین روش برای جلب مشتریان هستند. دقت کنید که نقاط قوت شما ، خدمات بیمه عمر و خدمات پس از فروش، در ارائه شما به صورت نامحسوس دیده شود.مشتریان نمی‌توانند کل طیف خدمات شما را به طور کامل مشاهده کنند. برای این منظور بهتر است مزیت های کاربردی بیمه عمر که به درد بیمه گذار و بیمه شده می خورد را برای خودتان بنویسید و در موقعیت های مختلف به افراد گوشزد کنید. خاطرتان باشد با ذهنیت فروش بیمه عمر اینکار را انجام ندهید و هرگز دعوت به خرید نکنید . اجازه دهید اقدام شما صرفا جنبه خدمت داشته باشد و نه فروش تا به برندینگ شما کمک کند.

  • اهمیت استفاده از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی

فروش موفق بیمه عمر همچنان بر پایه اعداد و ارقام است. هر چه بیشتر درخواست داشته باشید، احتمال فروش شما بیشتر می‌شود.

در اینکه مشاوره حضوری همچنان بیشترین تاثیر درفروش بیمه عمر را دارد اما برای بیشتر دیده شدن شما و همچنین استفاده از بازاریابی محتوا رسانه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام ، لینکدین، یوتیوپ ،آپارات ،واتس اپ ، تلگرام و حتی رسانه های داخلی ، ابزاری کارآمد با هزینه کم به هزاران خریدار در منطقه جغرافیایی شما هستند.

از این واقعیت که بیشتر افراد از گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند و در طول روز به شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند، بهره بگیرید.

  • پیشروی با استناد به تحقیقات

روی برنامه‌ها و روش‌های خود، که تجربه و نتایجی را ایجادکرده اید به عنوان نمونه تحقیقاتی نگاه کنید. احتمالا شما در بازارهای خاصی و در فروش به افراد با ویژگیهای یکسان از نظر جنسیت ، سن ، فرهنگ و… موفق تر بوده اید . پس بررسی کنید این افراد را چگونه و در چه مکان هائی می توانید بیابید . کار شما فقط حضور در بازار هائی است که مشتریان شما آنجا حضور دارند .البته رویکردهای مختلف نماینده های فروش برتر حتما میتواند الهام بخش شما باشد. یادتان باشد لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید.

سخن آخر : 

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری موضوعی است  که برای بسیاری از افراد جامعه مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما دلیلی بر نفروختن و اقدام نکردن نمی شود. باید با صبر و حوصله به شرح شرایط ، ویژگی‌ها و مهم تر از همه مزیت های بیمه عمر پرداخته شود.

اما با این حال، نیاز به بیمه عمر برای بخش قابل توجهی از مصرف‌کنندگانی که واجدالشرایط هستند، اساسی است. یافتن راه‌هایی برای افزایش فروش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بلندمدت، شامل استفاده از روش‌های آزموده شده و ارائه نکاتی برای بهبود و پیشبرد، می‌تواند به مشاوران در بازارهای در حال توسعه کمک کند.

[/ux_text]

دوره گلادیاتورهای فروش

نقشه راه فروش بیمه عمر

خرید دوره

1 دیدگاه برای “هفت قانون طلائی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است