پنج رازی که هر نماینده بیمه باید بداند!!

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

پنج رازی که هر نماینده بیمه باید بداند!! ، مشتری منافع بیمه عمر را می خرد نه خود بیمه عمر خریداران واقعی ، در واقع به دنبال بهره‌مندی از منافع و مزایایی هستند که این محصولات برایشان فراهم می‌کنند. برای آغاز، نیاز است که بهترین مخاطبانی که احتمال بالایی برای خرید بیمه عمر پیشنهادی شما دارند را شناسایی کنید. این کار با تهیه یک لیست از تمامی منافع و مزایایی که مشتریان با خرید بیمه عمر پیشنهادی شما خواهند داشت، آغاز می‌شود.

مهم است که لیست منافع شما متمرکز بر منافع و کاربردهای بیمه عمر باشد، نه فقط بر ویژگی‌های فنی بیمه عمر. به‌عنوان مثال، نباید فقط به مشتریان اطلاع دهید که بیمه عمر شامل یک پوشش به نام وام است که درصدی از اندوخته بیمه نامه در دسترسش خواهد بود و نیاز به سند، ضامن یا وثیقه ندارد؛ زیرا این تنها ویژگی‌های فنی هستند که تنها به خودی خود مشتریان را جذب نمی‌کنند.

پنج رازی که هر نماینده بیمه باید بداند!!

بلکه لازم است توضیح داده شود که مشتریان چگونه می‌توانند از این وام با این شرایط مفید استفاده کنند. البته که داستان سرائی در اینجا موفقیت شما را تضمین می کند . مثلا داستان استفاده یکی از مشتریانتان که به ضرورت مجبور به گرفتن وام شده بود و این مشکل را شما چگونه  برطرف کردید؟ بنابراین، در لیست خود به کاربردهای عملی و مزایایی که مشتریان می‌توانند با دریافت این وام با چنین شرایطی بهره‌مند شوند، تأکید کنید. این روش برای سایر پوشش‌های بیمه عمر نیز باید رعایت شود.

از تولید محتوا در آن به نفع خودتان استفاده کنید

در حال حاضر، ابزارهای متعددی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند اطلاعات و منافع مرتبط با بیمه عمر پیشنهادی‌تان را به مشتریان  ارائه دهید، اما بهترین منفعت این ابزارها از جمله رسانه‌های اجتماعی نباید فقط به خاطر رایگان بودن آن‌ها در نظر گرفته شود.


جهت خرید فروشندگان بیمه: دوره گلادیاتورهای فروش


 

واقعیت این است که بیشترین سود و منفعت از این رسانه‌ها برای شما به غیر از رایگان بودن آنها در این است که به شما امکان ارتباط و تبلیغ به صورت هدفمند با مشتریان را می‌دهند. از طریق استفاده از پلتفرم‌های مختلفی همچون واتس آپ ، تلگرام، اینستاگرام، وبلاگ و وبسایت نمایندگی خود، می‌توانید به نفع خودتان از این فرصت‌ها بهره‌مند شوید و با مشتریان با پتانسیل خود به شیوه‌ای موثر و ارزشمند ارتباط برقرار کنید.

تکنیک مذاکره اصولی در فروش را یاد بگیرید

مذاکره کنندگان ماهر و آموزش‌دیده همواره به دنبال یافتن راه‌حلی برای رسیدن به توافق دوطرفه هستند. آن‌ها در تلاش برای دستیابی به یک توافق هستند، شرایطی که هر دو طرف مذاکره، از نتیجه به‌دست‌آمده راضی باشند. برای این منظور باید عینک خدمت کردن بزنید و یا از خود بپرسید من با بیمه عمر چه مشکلی را از مشتری می توانم برطرف کنم ؟ چه کمکی از دست من به عنوان مشاور بیمه برای ارتقاء سطح زندگی مردم ، بر می آید؟

حفظ و راضی نگه داشتن مشتری در بلندمدت

یک مشتری، همیشه یک مشتری است! این جمله به نظر می‌رسد که در ابتدا برایتان مبهم بوده است ولی پس از مدتی بررسی و تفکر، معنای آن برایتان روشن شده است. به نظر می‌رسد که نویسنده به این معنا اشاره می‌کند که یک مشتری همواره باید مورد توجه و ارزش‌گذاری قرار بگیرد، چه قبل از خرید بیمه، چه در زمان خرید و حتی پس از خرید. در واقع، توجه یکنواخت و مداوم نسبت به مشتریان و حفظ ارتباط مثبت با آن‌ها در تمام مراحل تعامل، بسیار حیاتی است و نباید تفاوتی در برخورد یا رفتار با آن‌ها داشته باشیم. شاید حتی مشتری خرید نکند . این به منزله پایان کار ما با آن مشتری نیست . چه بسا ارتباط هدفمندتر و بیشتر البته هوشمندانه منجر به خرید شود.

پیام بازاریابی باید روشن باشد

برای بیمه‌نامه خود یک یا دو منفعت اصلی را برای مشتریان هدف خود انتخاب کنید و آنها را در تیتر اصلی پیام بازاریابی خود قرار دهید. از طریق توضیح روشن و صریح، به مخاطبان خود بگویید که بیمه عمر پیشنهادی شما ، چه توانایی‌ها و منافعی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

پنج رازی که هر نماینده بیمه باید بداند!! اینکه دقیقاً بیمه‌نامه چه کارهایی را برای آن مشتریان انجام می‌دهد، باید به شیوه‌ای روشن و واضح توضیح داده شود. اگر بیمه عمر پیشنهادی شما دارای منافع و مزایای متعددی است، می‌توانید پیام‌های بازاریابی متنوعی را برای گروه‌های مختلف مشتریانی که به آن مزایا علاقه‌مند هستند، ارائه کنید. نکته مهم در این بحث این است که ابتدا شما بازارهای کوچکی از بین کل بازار برای خود تعیین کنید و در مرحله دوم جمع آوری اطلاعات از بازار هدف خود داشته باشید.

و در نهایت پس از اشراف کامل به نیازهای بازار هدفتان، به دنبال راههای ورود به بازار باشید. قسمت سوم شاید مهمترین قسمت ماجرا باشد که متاسفانه نمایندگان از آن غافلند و پس از انتخاب بازار سریعا وارد آن می شوند که تجربه سالها مشاوره فروش من به این قبیل نمایندگان نشان داده اکثرا موفقیت های ناچیزی کسب کرده اند. استراتژی ورود به بازار مسئله مهمی است و در نتایج شما بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

1 دیدگاه برای “پنج رازی که هر نماینده بیمه باید بداند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است